Eprin
CZ|EN
Domovská stránkaProduktyRFIDConfidex Steelwave Classic™

Confidex Steelwave Classic™

confidex-carrier-tough-II-2
confidex-carrier-tough-II
Confidex Steelwave Classic™ poskytuje efektivní řešení pro výrobce a zpracovatele potravin, distributory nebo RTI, kteří řídí svá aktiva pomocí tranzitní přepravy. Použití štítků RFID poskytuje lepší přehled a kontrolu nad dodavatelským řetězcem, zlepšuje bezpečnost zboží během distribuce a umožňuje automatizované logistické i efektivní výrobní procesy.
 
Confidex Steelwave Classic nabízí snadno použitelné řešení pro označování různých druhů průmyslových aktiv nebo vratných tranzitních aktiv - jako jsou kontejnery, palety, plastové přepravky a přepravky kovové. Díky své unikátní konstrukci je Tough II perfektně funkční jak na kovových površích tak i na jiných materiálech.
 
Všechny zákaznické specifické vizuální informace jako jsou čárové kódy nebo firemní loga, jsou chráněny krycí fólií, která toleruje zacházení typické pro průmyslové prací procesy. Štítek je opatřen vysoce odolným krytem i lepidlem rovněž určeným pro použití v nepříznivých podmínkách.
 
 
Použitelné v odvětvích:
  • Výroba
  • Automotive
  • Stavebnictví a těžba
  • Logistika a RTI Operace
Priorita: 0,
Frekvence: UHF,
Použitelná odvětví: Výroba, Automotive, Stavby a těžba, Logistika a RTI Operation,
Povrch: Všechny povrchy, Kov, Plast, Karton, Sklo,
Poptávka produktu
Kategorie tagu  Hard tag  
Technologie UHF (C1G2)   
Typ  ETSI FCC   
Velikost 115 x 30 x 3,9 mm 4,53 x 1,18 x 0,15 in 
Paměť  128 bit EPC + 512 bit  
Čtecí vzdálenost  až 12 m  40 ft 
Operační teplota  -35°C až + 85°C  -31°F až + 185°F
IP třída IP 68  
MOQ 100 ks  

Dokumenty ke stažení:

Adobe PDF DokumentConfidex Carrier Tough II
Umíme svojí práci a rozumíme Vašim potřebám. Více než 30 let zkušeností v oboru automatické identifikace.
Kontaktujte nás
Evrospká unie
Tento projekt INOVATIVNÍ SYSTÉM SLUŽEB PODPORUJÍCÍCH AUTOMATIZACI je spolufinancován Evropskou unií.
Ministerstvo průmyslu a obchodu
South Moravia
This international sales marketing campaign was realized with the financial support of the South Moravian Region through the Project „Centre for International Trade“
Centre trade