Vážení dodavatelé,
naším cílem je do konce roku 2022 plně digitalizovat všechny interní i externí procesy. Důvodem je naše vnímání odpovědnosti k životnímu prostředí a vyšší efektivita. Jednou z oblastí, kterých se projekt digitalizace týká je zpracování přijatých faktur.
Rádi bychom vás informovali o novém a jediném způsobu zasílání faktur – faktury nám od 1. 4. 2022 zasílejte na elektronickou emailovou adresu fakturace@eprin.cz. Jde o jediný kanál pro příjem faktur pro naši společnost. Faktury zaslané na jinou než uvedenou adresu nebo v jiném než požadovaném formátu nebudou pravděpodobně zpracovány a včas uhrazeny.
Pokud byly dodrženy následující podmínky, bude vámi zasílaný doklad úspěšně zpracován:
Dear valued supplier,
our goal is to fully digitize all internal and external processes by the end of 2022. The reason is our perception of environmental responsibility and higher efficiency. One of the areas covered by the digitization project is the processing of received invoices.
We would like to inform you about a new and only way of sending invoices - send us invoices to the electronic email address fakturace@eprin.cz from 1 April 2022. It is the only channel for receiving invoices for our company. Invoices sent to an address other than the one specified or in a format other than the one requested are unlikely to be processed and paid in a timely manner.
The email must comply with following requirements to ensure successful processing:
If you have any questions, please contact us at spotrebnimaterialy@eprin.cz or hardware@eprin.cz.