Kdo jsme
Jsme česká, rodinná společnost s více než 30letou tradicí, se sídlem v Brně, která patří k lídrům v oblasti automatizace, robotizace a digitalizace. Našim zákazníkům nabízíme komplexní portfolio služeb. Projekty řešíme nejen v rámci ČR, EU, ale významné zakázky máme i v USA, Kanadě, Velké Británii a dalších zemích.
Jednotvárnost u nás nehrozí. Budeš se podílet na projektech různého rozsahu – od menších, které zabírají jen několik manday/ů, až po ty větší, které můžeš mít pod sebou i půl roku. Dostaneš příležitost osvojit si agilní metody řízení SW projektů, stejně jako ty tradiční - u automatizačních.
Jak si Tě představujeme
Jsi rozeným koordinátorem, který má komunikaci v malíčku, a dokáže vždy najít společnou řeč.
Umíš také hledat vhodná řešení a dokážeš pochopit různé souvislosti. Zvládneš dohlédnout na to, aby vše jelo dle plánu, a pokud se to někde zvrtne, víš jak zasáhnout, aby nebyl projekt jakkoliv ohrožen. Velkou výhodou bude, když je Ti blízká automatizace, robotizace a umíš číst v technické dokumentaci.
Je toho dost, co k této pozici patří, ale neměj obavy, vždy budeš mít možnost se s někým poradit, i Jirka, jakožto Tvůj šéf, bude s pomocí nablízku.
Co tedy budeš mít v kompetenci
- Řízení a koordinace realizační fázi projektu (zakázky).
- Přípravu harmonogramu projektu – interní i směrem k zákazníkovi.
- Kontrolu průběhu realizace projektu a dodržování harmonogramu.
- Pravidelná hodnocení průběhu projektu z pohledu: cena, kvalita, termín.
- Komunikaci se subdodavateli v otázce zajištění včasných dodávek a průběžné kontroly dodávaných děl.
- Komunikaci se zodpovědnou osobou na straně zákazníka – v organizační a technické rovině.
- Zajišťování projektových schůzek v průběhu projektu, a po jeho ukončení.
- Reportování stavu projektu.
- Zajištění příprav a dodání potřebné dokumentace.
- Aktivně se účastnit řešení technických zakázek.
Co bys měl splňovat
- Zkušenosti s vedením projektového týmu menší velikosti.
- Orientace v oblasti automatizovaných průmyslových procesů.
- Schopnost čtení technických výkresů.
- Anglický jazyk - komunikace se zákazníkem, čtení manuálů. Znalost obchodní angličtiny vítána.
- Německý jazyk (je výhodou i průměrná znalost - schopnost číst manuály, dorozumět se).
- Řidičský průkaz sk. B.
Proč právě EPRIN
- Budeš součástí stále se rozvíjejícího a dynamického týmu s možností vertikálního i horizontálního růstu.
- Budeš součástí skvělých řešení v oblasti 4.0 průmyslu.
- Možnost na sobě pracovat a rozvíjet se.
- Skvělou partu kolegů a kolegyň – tedy zdravou firemní kulturu s lidským přístupem.
- Příjemné a inovativní pracovní prostředí.
- A v neposlední řadě MED od našich včel.
Co Ti můžeme nabídnout
- Pestrou a atraktivní práci na HPP (roční smlouva s možností prodloužení na dobu neurčitou) ve společnosti s dlouholetou tradicí.
- Podporu při plnění úkolů.
- Motivační a transparentní finanční ohodnocení.
- Příjemné pracovní prostředí a zdravou firemní kulturu.
- Profesní růst (systém školení a vzdělávání).
- Notebook, služební mobil je samozřejmostí
- Dlouhodobou perspektivu s obrovským potenciálem.
- Spolupráci se zákazníky mnoha oborů a činností.
Benefity
Hybridní způsob spolupráce, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, sick days, vzdělávací kurzy a školení, kvartální motivační bonusy, firemní jóga, firemní psycholog, firemní půjčovna věcí, občerstvení na pracovišti, cestovní pojištění, firemní a týmové akce, relax zóny, golfové členství, notebook a telefon, mobilní tarif jsou pak samozřejmostí.