Eprin
YouTube    Facebook    Twitter    LinkedIn      
E-shopE-shop Poptávka KariéraKariéra
English

Podpora motorsportu

Motorsport - Šenkýř
Naše společnost navázala spoluprácí s automobilovým závodníkem a týmem Roberta Šenkýře na řadu úspěšných projektů v oblasti sportu. Robert Šenkýř se stal v době naší spolupráce několikrát mistrem republiky, vicemistrem Evropy, a nakonec také mistrem Evropy. Jsme velmi rádi, že jsme mohli být u toho.
 
Automobilový závodní tým ROBERT ŠENKÝŘ - MOTORSPORT vznikl v roce 1997, závodní tradice rodu Šenkýřů je však o mnoho delší.
 
Začal ji Robertův otec Jan Šenkýř, známý ladič a konstruktér, který se jako jezdec po boku Zdeňka Vojtěcha a Břetislava Engeho podílel na triumfu značky Škoda v Mistrovství Evropy značek v roce 1981 a v letech 1979 - 1981 byl vítězem Mistrovství ČSSR v závodech na okruzích.
 
V jeho stopách kráčí i syn Robert, jenž už odmalička doprovázel svého otce v roli časoměřiče a mechanika a po absolvování závodní školy Jiřího Mičánka v roce 1992 získal licenci automobilového závodníka. Závodnickým debutem mladého jezdce byl závod do vrchu v Náměšti nad Oslavou v roce 1993, kde Robert startoval s vozem Škoda Favorit ve skupině N-1300. V roce 1994 již absolvoval s vozem Škoda Favorit skupiny "A" kompletní seriál Mistrovství České republiky a celkově skončil devátý.
 
Od roku 1999 se z důvodu sledovanosti a kvality českého a evropského vrchařského mistrovství začal tým Roberta Šenkýře věnovat pouze závodům do vrchu. Protože se ve vrchařském mistrovství vše soustředí na souboje v jednotlivých skupinách, bylo zapotřebí najít silnější vůz, s nímž by bylo možno úspěšně bojovat i v absolutním hodnocení skupiny A. Zde pomohla brněnská firma Renocar BMW a zapůjčila pro sezónu 1999 vůz BMW M3 3,0 l, se kterým Robert nakonec celou sezónu absolvoval.
 
Robert Šenkýř se stal potřetí mistrem středoevropské zóny FIA ve skupině "A" a zakončil tak úspěšné pětileté působení v tomto evropském seriálu. V Mistrovství ČR se umístil těsně za medailovými pozicemi na čtvrtém místě. Již v průběhu sezóny 1999 si však tým vyzkoušel i atmosféru několika závodů seriálu Mistrovství Evropy.
 
Výsledky v těchto závodech, například stříbro ze Slovenské Baby, byly velice povzbudivé a spolu s výsledky v zónových závodech napomohly k tomu, že se Robert Šenkýř objevil v užší nominaci reprezentačního týmu ČR pro rok 2000. Po vážné havárii ve čtvrtém závodě Mistrovství Evropy na trati Ecce Homo ve Šternberku však musel tým několik závodů vynechat a ztratil tak naděje na dobré celkové umístění v sezóně. Havárie však přinesla rozhodnutí o přestavbě vozu na silnější modifikaci 3,2 a o to větší bylo vkládáno očekávání do sezóny 2001, ve které tým opět startoval pod hlavičkou Czech National Team.
 
A výsledek se dostavil. Druhá místa v Mistrovství ČR i v Mistrovství Evropy ve skupině A cestovních vozů jsou dalším postupným krokem k vytčenému cíli: zisku titulu mistr ČR a mistr Evropy v závodech automobilů do vrchu.
 
Související odkazy:
Motorsport - Šenkýř 2
Motorsport - Šenkýř 3
Motorsport - Šenkýř 4
Motorsport - Šenkýř 5
Spolupracujeme s významnými partnery
Více než 25 let zkušeností v oboru automatické identifikace
Umíme svoji práci a rozumíme Vašim potřebám
Kontakt
BrnoPodnikatelská 2956/6, B3, Brno +420 538 707 200
Zaregistrujte se k odběru novinek
Projevením souhlasu souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů pro účel zasílání obchodních sdělení. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Podrobnosti najdete v Podmínkách ochrany osobních údajů.
Newsletter
K provozování našeho webu využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.