Eprin
facebook    youtube    google    linked      
E-shopE-shop Poptávka KariéraKariéra
English
Domovská stránka / Služby / ServisServis zařízení

Servis zařízení - Co všechno umíme

servis_zarizeni

Volejte od 8:00 do 16:30 hodin.

 
Monika Korbelová - Koordinátorka technického oddělení
  • Telefon: +420 538 707 232
  • Mobil: +420 727 833 375
  • Fax: +420 543 212 033
  • Email: mkorbelova@eprin.cz
 
Naším krédem je poskytovat zákazníkům komplexní služby, které se zdaleka neomezují pouze na prodej výrobků.
 
V rámci své nabídky zajišťujeme:
  • nezávazné předvedení výrobku
  • dopravu zakoupeného zařízení na určené místo zdarma
  • instalaci zakoupeného výrobku
  • proškolení obsluhy a zahájení provozu
  • lokalizaci produktů do českého jazyka 
  • servis zařízení po celém území ČR i SR 
  • rychlý servis výměnou zařízení
Všechny naše aktivity směřují k jedinému cíli. Chceme, aby naši klienti poznávali opravdový smysl slova zákazník, a věděli, že převážná většina našich myšlenek se skutečně točí okolo nich. Jistě i Vy jste se o těchto našich praktikách přesvědčili.
 
Námi servisovaná zařízení:
  • Termotransfer a termodirekt tiskárny SATO + příslušenství
  • Termotransfer a termodirekt tiskárny Honeywell + příslušenství
  • Obalové tiskárny EasyPrint + příslušenství
  • Snímače Microscan + příslušenství
  • Snímače Unitech + příslušenství
  • Snímače Zebra + příslušenství
  • Terminály Zebra + příslušenství
  • Terminály Honeywell + příslušenství
  • Terminály Unitech + příslušenství
  • Snímače Birch + příslušenství
  • Snímače Zebex + příslušenství
  • Aplikátory etiket Ventus + příslušenství
  • Aplikátory etiket Collamat + příslušenství
  • Ostatní elektrické a elektrotechnické zařízení
Zařízení, která Vám dodáváme, potřebují pro svou činnost řadu spotřebních materiálů. Dlouho před tím, než vešel v platnost zákon o odpadech, jsme připravili podmínky pro ekologickou a odbornou likvidaci odpadů z těchto materiálů.
K našemu zboží se hlásíme i po prodeji a provádíme zpětný sběr těchto odpadů k likvidaci zdarma. Potvrzení, které o odběru vystavíme, Vám zajistí jistotu a klid při případných kontrolách úřadů.
 
Pro naše zákazníky máme připravenou možnost uzavření servisní smlouvy. Dle nastavených smluvních podmínek pak jednotlivým zákazníkům garantujeme zahájení servisního zákroku a následné odstranění závady od času nahlášení.
 
Závady je možné hlásit na některý z kontaktů centrálního dispečinku oprav a následně potvrdit e-mailem. V případě stanovování priorit servisních zásahů jsou zákazníci se servisní smlouvou upřednostňováni.
 
Spolupracujeme s významnými partnery
25 let zkušeností v oboru automatické identifikace
Umíme svoji práci a rozumíme Vašim potřebám
Kontakty
Brno+420 538 707 200+420 602 158 104
Zaregistrujte se k odběru novinek
Přihlašte se pro odběr novinek, trendů z trhu a speciálních nabídek EPRIN.
Newsletter
K provozování našeho webu využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.