Eprin
YouTube    Facebook    Twitter    LinkedIn      
E-shopE-shop Poptávka KariéraKariéra
English
Domovská stránka / SlužbyServis zařízení

Servis zařízení

Naše společnost je dlouholetým autorizovaným partnerem pro servis zařízení od společností SATO, Honeywell, Zebra, Unitech, Ventus, Collamat a dalších (podrobné informace). Splňujeme certifikaci systému řízení jakosti v souladu s normou ISO 9001:2015.
 
 
 
 

Centrální dispečinkdilenske_opravy

Volejte každý všední den od 8:00 do 16:30 hodin
 
Petr Košulič - vedoucí servisního oddělení
 

Poskytujeme zákazníkům komplexní služby, které se zdaleka neomezují pouze na prodej výrobků.

V rámci své nabídky zajišťujeme:

  • Nezávazné předvedení výrobku,
  • dopravu zdarma zakoupeného zařízení,
  • instalaci zakoupeného výrobku,
  • proškolení obsluhy a zahájení provozu,
  • servis zařízení po celém území ČR i SR, 
  • rychlý servis výměnou zařízení.
 
 

 

Dílenské opravy

Opravy na dílnách naší společnosti jsou prováděny u zařízení menších rozměrů, kde není třeba součinnosti obsluhy zákazníka nebo u zařízení, které lze dobře demontovatpřepravovat a zajistit proti případnému poškození při dopravě směrem od zákazníka nebo směrem k zákazníkovi. Zboží na dílenskou opravu lze přivézt osobně nebo zaslat přepravní službou.

 
Co je vždy potřeba přiložit:
  • dokument s popisem závady
  • kontaktní údaje a adresa dodání
  • případné další informace, které poslouží k lepšímu posouzení
  • v případě tiskáren zaslání i materiálu s používanou karbonovou páskou
 
Informace o stavu dílenské opravy Vašeho zařízení můžete získat na našem reklamačním oddělení, tel.: +420 538 707 232 nebo tel.: +420 602 447 182.
 
 

 

Záruční a pozáruční servis

Servis zařízení na něž se vztahuje záruční lhůta dle Záručního listu, Kupní smlouvy nebo smlouvy specifikované ve Všeobecných obchodních podmínkách, je zákazníkovi prováděn bezplatně.

Odborné posouzení servisního zásahu jako záručního či mimozáručního provádí odpovědný servisní technik, ve sporných případech vedoucí servisního oddělení. Pro posouzení záruky k dané závadě lze také zajistit posudek přímo u výrobce zařízení.

 

 

Profylaktický servis

Profylaxí se nám daří předcházet nečekaným výpadkům zařízení, na nichž obvykle stojí celá výroba. Jde o preventivní údržbu v pravidelných časových intervalech. Četnost intervalů s každým zákazníkem domlouváme individuálně dle vytížení konkrétních strojů.

 
Spolupracujeme s významnými partnery
Více než 25 let zkušeností v oboru automatické identifikace
Umíme svoji práci a rozumíme Vašim potřebám
Kontakt
BrnoPodnikatelská 2956/6, B3, Brno +420 538 707 200
Zaregistrujte se k odběru novinek
Projevením souhlasu souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů pro účel zasílání obchodních sdělení. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Podrobnosti najdete v Podmínkách ochrany osobních údajů.
Newsletter
K provozování našeho webu využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.