Eprin
CZ|EN
HomepageSolutionsCase studiesBranchPharmaceuticals and health careOboustranné označování polyethylenových sáčků samolepicími etiketami

Oboustranné označování polyethylenových sáčků samolepicími etiketami

Oboustranné označování polyethylenových sáčků samolepicími etiketami
Společnost EPRIN se v případě automatické aplikace etiket na polyethylenové sáčky věnovala řešení nestandardního požadavku – označování prázdných sáčků v offline zařízení ještě před jejich použitím v balicím stroji. Aby zadání bylo skutečně specifické, mělo být řešeno oboustranné značení sáčků, přičemž na každé straně je použita jiná etiketa.
 

Popis řešení

Zákazník dříve řešil označování sáčků ručně a pro zajištění dostatečného množství do balicího stroje musel na tuto práci vyčlenit několik pracovnic. Společnost EPRIN navrhla a vytvořila zcela specifické etiketovací zařízení, do kterého obsluha založí kotouč se samolepicími etiketami a následně do vstupního zásobníku vkládá jednotlivé polyethylenové sáčky. Po označení je odebere, založí další kotouč s etiketami pro reverzní stranu a stejným způsobem provede označení sáčků i z druhé strany.
 
Etiketovací poloautomat dokáže tímto způsobem aplikovat až 30 etiket za minutu. Plně tak nahradí pracovnice, které dříve sáčky označovaly ručně. Navíc každá etiketa je vždy nalepena bezchybně a na stejné místo, čímž se zvýšila i kvalita označování sáčků a umožní jejich další využití v plně automatickém provozu.
 

Technické údaje

  • Rozměr etiket: 120 x 70mm, 100 x 70mm
  • Výrobek: PE sáček
  • Pozice etikety: Na boční straně při vertikální poloze sáčku
  • Výkon: 1500 ks/hod.
 

Přínosy pro zákazníka

  • Úspora pracovních sil
  • Zvýšení výkonu
  • Přesná aplikace etikety na obal
  • Úspora materiálu – bezchybná aplikace etikety
  • Úspora času
 

Použitý hardware a software

  • Poloautomatické podávací zařízení
  • Spotřební materiál: Reflexní papír, Polyetylén (PE)
We know our job and understand your needs. More than 30 years of experience in automatic identification.
Kontaktujte nás
South Moravia
This international sales marketing campaign was realized with the financial support of the South Moravian Region through the Project „Centre for International Trade“
Centre trade